Jantinahols.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf 29 oktober zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

De voorbereidingen zijn in volle gang. Het voelt nog een beetje onwerkelijk maar ik heb mijn kleine droompje toch uitgewerkt tot een grote droom die nog werkelijkheid gaat worden ook. Het aftellen begint al wel een beetje en ik probeer me elke keer een beetje voor te stellen hoe het zal zijn als ik echt in het vliegtuig stap op weg naar een geheel onbekend mooi avontuur wat ik alleen ga meemaken. En dat is nog maar het begin.
Op 29 oktober vlieg ik via Dubai en Bangkok naar Phnom penh, de hoofdstad van Cambodja, daar ga ik vier weken vrijwilligerswerk doen op een kinderdagverblijf bij organisatie Voluntoura.
Na deze vier weken vertrek ik gelijk dat weekend richting het bovenliggende land, Laos waar ik ook vier weken verblijf, hier begin ik met een cultuurweek en zal ik daarna drie weken gaan werken op een kinderdagverblijf voor kinderen met speciale zorg.
In deze 8 weken denk ik dat ik jullie al genoeg te vertellen zal hebben en ik genoeg mooie foto's heb, en toch sluit ik af met een laatste avontuur in het laatste land. Ik ga na Laos, vier weken van Noord naar Zuid Vietnam reizen. Tijdens die reis zal ik veel nieuwe mensen leren kennen en mooie dingen meemaken.

Als je het leuk vind om me in deze tijd te volgen en op de hoogte te blijven van mijn nieuwe ontmoetingen, onhandige blunders, lieve kinderen en alle culturele avonturen die ik zal beleven dan kan je je mailadres invullen en hoop ik jullie regelmatig op de hoogte te houden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jantina

Reacties

Reacties

Seval

Wauw wat gaaf dat je zo'n grote reis gaat maken! Veel plezier met de voorbereidingen! Ik ben benieuwd naar je volgende blog! X

Henny

Jantine nog een paar dagen samen werken dan een weekje vrij en dan gaat je droom beginnen ,wens je alle goeds veel plezier en ga je zeker volgen ,ik reis met je mee HaHa

Marieke

Hee Jantina,
M'n vader stuurde me een foto van jouw berichtje in de kerkbode. Gaaf zeg, dat je deze reis gaat maken en leuk dat je ook een blog bijhoudt! Ik ben echt benieuwd naar je belevenissen! Ik wens je alvast een goede reis toe en een hele mooie tijd. Geniet ervan!
Groetjes uit Mozambique;)

Hetty en Joop van de Pol

Dag Jantina,
we reizen met je mee. Benieuwd naar wat er op je weg komt in zo 'n andere cultuur en wat je ons allemaal laat zien.
Groeten aan jou en doe de groeten aan allemaal thuis. Die zullen het wel fijn vinden voor jou, zo 'n reis te maken en je ervaringen in de kinderdagverblijven daar. Maar aan de andere kant zullen ze jou ook wel missen.
Een goede reis en een hele fijne tijd daar, vaya con Dios.

Janna

Fijn dat je goed over bent! Succes met alle nieuwe indrukken en we zijn benieuwd naar je foto's!

Oma

hoi Jantina fijn dat je goed bént aangekomen en hopelijk wat. begint te wennen ik schrijf je nog wel eens. tot horens. Groetjes van oma

machteld

volgens mij is mn eerste ber. mislukt maar leuk om te lezen hoe je hebt gereisd en nu aan t werk veeeeeel succes en geniet er van

marko

heel veel plezier en succes. leuk dat we toch bij je kunnen zijn.

Jantina

De eerste werkdagen zitten erop. wat zal jij veel indrukken opdoen zeg. We denken heel veel aan je. Heel veel groetjes. Ook van Oma van Essen. Die zit nu even bij ons. We kijken even samen hoe we jou een berichtje kunnen sturen en welke actie er na opslaan gedaan moeten worden.

oma van essen

hallo Jantina !k ga nu proberen je een brief te schrijven !k hoop dat het lukt van morgen is corina bij me geweest met janizah dat is supergezellig en leuk jij maakt wel heel wat mee !in deze tijd. maar doe voorzichtig hoor ik ben zondag bij je vader en moeder wezen eten. heel gezellig en ook heel lekker we hebben patatjes gegeten. met mijnsuiker gaat het wel goed dus opt!mist denken nu ga ik stoppen Jantina ik hoop dat je het leuk. en interessant vindt. tot ziens hoop !k jantina

Wijnand v. Leeuwen Hoevelaken

Beste Jantina,
Het is heel sterk van jou dat je dit doet. En ik wens je he....el veel geluk en gezondheid toe.
(Ome Wijnand)

Oma en buurvrouw strijbosYB

hoi Jantina we zitten nu lekker aan dé koffie en hebben je brief gelezen. leuk dat je zo genieten kunt.

Oma. v. essen

v hallo. Jantina. oma wil je even. wat. vertellen. ze zijn vandaag bezig geweest de schuur. aan de oude garderense weg leegt te maken die gebruik een meneer. uit. Harskamp. nu. leuk dat je hét zo naar je zin hebt. in Azië. maar doe wel. voorzichtig dáár je. moeder heeft een heel. mooi jasje. gekocht. misschien doet ze. het wel aan als jij thuiskomt. ?? of. als oma jarig is. denk ik. Jantina. veel plezier. verder en hogelijk. tot. eind januari. Groetjes ván. Oma van. essen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active